MC25 Informace pro účastníky
Aktualizováno: 25.02.2025
Na této stránce naleznete potřebné informace k nadcházející události.
01
Propagace
Sdílej své zážitky z Mission Campu!
Byl pro tebe Mission Camp nezapomenutelným zážitkem? Poděl se o svou zkušenost a inspiruj ostatní! Využij přiloženou prezentaci a představ Mission Camp na svém sboru – ukaž, jaké to je být součástí velké party a sloužit společně s ostatními.
Tvůj příběh může motivovat nové účastníky a přiblížit jim, jak Bůh skrze službu druhým lidem proměňuje životy. Děkujeme, že pomáháš šířit tuto vizi dál!
Potřebuješ pomoct nebo chceš více informací? Neváhej nás kontaktovat na info.missioncamp@gmail.com.
Odkaz na plakát: Pozvánka na MC25
Odkaz na prezentaci: Co je to Mission Camp
02
Registrace
Datum
Mission Camp 2025 bude probíhat v termínu 17.-21.4.2025 (Hlavní event) & 10.5.2025 (Sobota sdílení)
Příhláška
Přihlašování bude spuštěno 8.2.2025 v 18:00.
Přihlašovací poplatek je potřeba uhradit do 14 dnů od přihlášení se, nejpozději však 31.3.2025! Platební údaje ti přijdou po vyplnění údajů emailem, případně nás kontaktuj na info.missioncamp@gmail.com.
Cena
Cena se skládá z položek – základní cena, strava, ubytování a tričko.
Základní cena
Cena se skládá z položek – základní cena, strava, ubytování a tričko
Early bird (začíná 8.2.2025) – 700 Kč / €28
Standard (začíná 1.3.2025) – 900 Kč / €36
Late (začíná 1.4.2025) – 1100 Kč / €44
Slevy ze základní ceny
Stejně jako v minulém roce, většinu nákladů na tvou účast na Mission Campu kryjí MSS, SZ, ČS a ČSU. Účastnický poplatek tak pokrývá pouze část celkových výdajů spojených s tvou účastí na akci.
Žák/student – sleva 200 Kč / €8
Sourozenec* – sleva 200 Kč / €8
Propagátor** – sleva 100 Kč / €4
Pokud potřebuješ další slevu, podívej se na tipy, jak ji můžeš získat: Sponzorský příspěvek.
*Sourozeneckou slevu může uplatnit až 2., 3., … sourozenec účastnící se MC. Pokud tedy na MC jedou 2 sourozenci, slevu může uplatnit pouze jeden z nich.
** Sleva platí, pokud na MC na tvé doporučení přijede nováček (někdo, kdo na MC ještě nikdy nebyl).
Strava
Strava stojí 1220 Kč / €49. Cena obsahuje 4x snídani (pá, so, ne, po), 3x oběd (pá, so, ne) a 3x večeři (pá, so, ne).
Pokud máš nějakou dietu a potřebuješ speciální stravu (bezlepkovou, bezlaktózou, veganskou) je potřeba uhradit 300 Kč / €12 navíc.
Ubytování
Basic (vlastní spacák a prostěradlo) – 880 Kč / €35
Comfort (postel s lůžkovinami) – 1160 Kč / €46
Uvedené částky jsou za 4 noci (čt-po).
Tričko
Naší vizí je vytvořit jednotné tričko MC pro více ročníků. Proto vznikl návrh, který nese logo MC, které zobrazuje ruku jako symbol aktivní pomoci a služby – hybnou sílu, jež rozpohybuje každého, kdo se přidá.
Tento rok bude tričko MC zpoplatněno. Objednáš si jej v přihlášce. Cena je 210 Kč / €8,4. Vybrat si můžeš ze dvou střihů – classic nebo oversized.


Etický kodex
Storno podmínky
Přihláška ve výši základní ceny je nevratná. V případě zrušení účasti je potřeba informovat organizátora MC (info.missioncamp@gmail.com). Peníze za stravu a ubytovaní je možné vrátit.
Registrace
Registrace na místě bude probíhat v hale – místo programu (Event House, Bytčická 16, 010 01 Žilina, Slovensko) od 15 do 19 hodin. Pokud tě čeká daleká cesta a nestihneš přijet včas, je možné registraci dokončit po skončení večerního programu.
Doprava z vlakového nádraží: google maps
MHD:
- Autobus 3 nebo 4, Železničná stanica – Smrekové; poté 550 m pěšky k hale
- Autobus 22, Železničná stanica – Rajecká, Solinky; poté 600 m pěšky k hale
- Autobus 26, Železničná stanica – Kamenná, obchodné centrum; poté 850 m pěšky k hale
Případně bude možné využít pravidelné svozy autem, které budou organizovány z nádraží do Eventhousu a to v každou celou hodinu od 15 do 19.
03
Nezletilý
Věk 0-6 let: mohou se zúčastnit s rodičem/zákonným zástupcem zdarma a nemusí být registrováni.
Věk 7-13 let: musí být doprovázen rodičem/zákonným zástupcem.
Věk 14-17 let: může se zúčastnit s doprovodem starším 18 let, případně po domluvě s organizátorem akce. V takovém případě nám napiš na email info.missioncamp@gmail.com.
Nezletilý musí na registraci v den začátku akce odevzdat následující dokument (vytištěný a podepsaný): Dokument pro nezletilé
Nezletilý mají povinnost být ubytováni v ubytování zajištěném organizátory akce (případně lze řešit individuálně).
04
Strava a ubytování
Jídelníček
* Pokud máš nějaké diety, budeš mít stravu jinou.
PÁTEK
Snídaně
(2 ks / os)
Chlebík so syrovými variáciami a čerstvou zeleninou
Kanapka s krémom zo syra s modrou plesňou a hroznom
Kanapka s mrkvovo-syrovým krémom s vlašským orechom
(1 ks / os)
Čokoládový minicroissant
Moravský koláčik
Oběd
Špenát so zemiakovým knedlíkom a volským okom (350 g)
Večeře
1: Zeleninové ragú s dusenou ryžou (350 g)
2: Tortilla s fazuľovou náplňou a zeleninou (220 g)
SOBOTA
Sobotní speciality, máš se na co těšit 🙂
NEDĚLE
Snídaně
(2 ks / os)
Chlebík s tvarohovou nátierkou a mrkvou
Chlebík s vajíčkovou nátierkou
Špenátový koláčik
Syrový pagáčik
(1 ks / os)
Donut s čokoládovou polevou
Mini šiška s džemom
Oběd
Zeleninové rizoto s údeným tofu syrom (300 g)
Večeře
1: Grilovaný camembert, varené zemiaky, brusnicová omáčka (400 g)
2: Cestoviny penne s parmezánovou omáčkou, cuketou, sušenými paradajkami a bazalkou (400 g)
PONDĚLÍ
Snídaně
Balená bageta – sýrová
Ubytování
Pokud máš zájem o ubytování, volíš si jej v přihlášce. Pro nezletilé je povinné ubytování zajištěné organizátory MC. Pokud ti je 18+ můžeš si zajistit i vlastní ubytování. V takovém případě si v přihlášce v části ubytování zaklikni lůžko v sekci Vlastní ubytování.
Pokud máš jiné než slovenské občanství, je potřeba, abys na recepci ubytovny či koleje odevzdal/a Prohlášení o pobytu. Dokument si vytiskni a vyplň, jako účel cesty uveď účast na křesťanské konferenci.
Ubytovna Zamprad
Kapacita: 140 míst
Adresa: Bytčická 72, 010 01 Žilina, Slovensko
Vzdálenost od haly – programu: 200 m
Veľký diel (univerzitní koleje)
Kapacita: 110 míst (v případě potřeby až 150 míst)
Adresa: Vysokoškolákov 3836, 010 08 Žilina-Vlčince, Slovensko
Vzdálenost od haly – programu: 3,5 km
Poznámka: budou probíhat pravidelné svozy autem ráno a večer
05
Program
Místo
Event House, Bytčická 16, 010 01 Žilina, Slovensko
Řečníci
Vincent Bujor
Vincent Bujor je prezidentem služby Gems of Truth, která oslovuje teenagery a mladé dospělé prostřednictvím sociálních sítí. Jako klasicky vzdělaný klavírista vyrůstal s touhou skládat filmové soundtracky v Hollywoodu. Získal bakalářský titul v oboru hudby na renomované německé univerzitě, ale jeho život nabral jiný směr poté, co se v jižní Kalifornii setkal s malou skupinou křesťanů. Vincent odevzdal svůj život Ježíši, začal se naplno věnovat službě a nyní spojuje svou vášeň pro média s věčným evangeliem ze Zjevení 14. Spolu se svou manželkou Nhes žijí v San Diegu v Kalifornii.

Braedan Entermann
Braedan Entermann v současnosti působí jako spoluředitel programu ARISE Finland – učednického programu, jehož cílem je odhalit krásu Božího charakteru skrze příběh Písma. Jeho vášní je vyučování Božího slova. Braedan se vzdal svého celoživotního snu stát se lékařem a odpověděl na Boží povolání ke službě. Po pěti letech pastorační služby ve své domovině, v Austrálii, Braedan se svou rodinou pocítili Boží povolání přestěhovat se do Finska, kde nyní slouží. S manželkou Alise mají dvě děti, Leviho a Lydii, a žijí poblíž města Mikkeli ve Finsku.

Misijní aktivity
Můžeš se těšit na pestrou paletu misijních aktivit. Přihlašování na misijní aktivity se spustí 16.3.2025.
Program
Čtvrtek
15:00 – Otevření registrace
19:00 – Večerní program
21:00 – Čajovna
23:00 – Noční klid
Pátek
7:00 – Ranní aktivity
7:30 – Snídaně
9:00 – Ranní program
10:15 – Workshopy BLOK 1
11:30 – Oběd
12:30 – Misie
17:00 – Večeře
18:30 – Večerní program
20:30 – Melting Spot
21:30 – Čajovna, křeslo pro hosta
23:00 – Noční klid
Sobota
7:30 – Ranní aktivity
8:00 – Snídaně
9:30 – Dopolední program
11:30 – Melting Spot
12:30 – Oběd
15:30 – Workshopy BLOK 2
16:50 – Workshopy BLOK 3
18:00 – Večeře
19:30 – Večerní program
21:30 – Čajovna, křeslo pro hosta
23:00 – Noční klid
Neděle
7:00 – Ranní aktivity
7:30 – Snídaně
9:00 – Ranní program
10:15 – Workshopy BLOK 4
11:30 – Oběd
12:30 – Misie
17:00 – Večeře
18:30 – Večerní program + Think tank
21:30 – Čajovna
23:00 – Noční klid
Pondělí
Snídaně, úklid, odjezd
06
FAQ
Základní otázky
Koho můžu kontaktovat s dotazy / problémy?
Email MC: info.missioncamp@gmail.com
Přihlašování: Honza Riedl
Registrace, sponzoring: Silva Oselková
Strava, ubytování, logistika: Radek Číhala
Finance, cestovní náhrady na místě: Jirka Hanzal
Misijní aktivity: Honza Smutný
MC web: Eliška Sovišová
Skupinky: Štěpán Šustek
Worshopy: Dani Pavlánová
Čajovna: Vojta Dvořák
Kapela: Dan Huvar
Jsem rodič a nevím, co od Mission Campu čekat. Je vhodný pro mého syna/dceru?
Klademe si za cíl ukázat mladým lidem, že služba druhým má v životě křesťana svůj velký význam. Modlíme se a děláme vše pro to, aby byl Mission Camp co nejvíce všestranný, aby se tam každý účastník mohl cítit dobře, a co nejvíce duchovní, aby každý mohl zažít oživení Duchem svatým a po příjezdu v tom mohl pokračovat. Prosím, modlete se spolu s námi za veškeré přípravy a průběh akce.
Co s sebou?
Kromě dobré nálady si s sebou vezmi:
- Hygienické potřeby
- Oblečení na misii venku za každého počasí
- Pracovní oblečení (potřeba pro misijní aktivity pomoc v útulku a úklid okolí)
- Pláštěnka
- Pokud máš, tak tričko MC z minulých let, nebo z kterékoli jiné mládežnické akce
- Přezůvky
- Flašku na pití
- Zápisník na poznámky
- Bible
- Pokud potřebuješ překlad z CZ/SK do EN, tak si vezmi sluchátka a stáhni si aplikaci ZOOM
Chtěl/a bych vám dát zpětnou vazbu z akce. Bude nějaká příležitost?
Ano, určitě. Můžeš osobně říct někomu z CORE týmu, nebo po akci obdržíš feedback formulář. Budeme za tvou zpětnou vazbu moc rádi! Případně nám napiš na email info.missioncamp@gmail.com. Rádi tvůj podnět zvážíme a zapracujeme ať už se jedná programu, stravy, ubytování, nebo třeba nápadu na workshop nebo řečníka.
Přihlašování & finance
Kdy skončí přihlašování na Mission Camp?
Po naplnění kapacity.
Nepřišel mi potvrzovací email o přihlášení, jsem opravdu přihlášený?
Potvrzovací email by ti měl přijít automaticky po vyplnění registrace, v případě komplikací nás kontaktuj na emailu info.missioncamp@gmail.com.
Může se přihlásit nevěřící kamarád/ka, nebo z jiné církve?
Určitě! Těšíme se na ni/něho.
Mám 13, 30-35, 36+, můžu se zúčastnit?
Pokud je ti 30-35 let, můžeš se přihlásit. Pokud ti je 13 let, je potřeba individuální domluva s organizátory, případně účast tvého zákonného zástupce. Pokud ti je 36 a více můžeš se také přihlásit. Pro více informací se na nás obrať prostřednictvím emailu.
Už je mi více než 35 let, mohu se přihlásit?
Ano můžeš.
Kolik bude MC stát?
Přejeme si, aby byl MC pro každého cenově dostupný. Chceme dát každému možnost se zúčastnit, protože věříme, že se bude jednat o velmi požehnanou akci. Cena MC je rozdělena do 3 částí: základní cena, strava a ubytování. Více najdeš na stránkách Mission Campu v sekci Pro účastníky. Tipy, jak mít MC levnější, najdeš tady.
Moc bych se chtěl zúčastnit, ale nemám peníze. Jaké mám možnosti?
Chceme, aby si na Mission Camp mohl dovolit přijít každý, protože očekáváme, že to bude skvělá akce plná požehnání. Pokud ti ani finanční podpora od církve nepomáhá a nemůžeš si dovolit poplatek za účast, neváhej se i tak přihlásit. Můžeme se poté společně podívat na možnosti, jak tvoji účast zfinancovat, včetně sponzorského příspěvku od některých štědrých lidí z naší církve. Stačí nám napsat email na info.missioncamp@gmail.com, a věříme, že najdeme řešení, jak ti umožnit zúčastnit se s námi.
Co když jsem na poslední chvíli onemocněl nebo se z jiného důvodu nemůžu Mission Campu osobně zúčastnit? Vrátíte mi peníze?
Přihlašovací poplatek ve výši základní ceny je po přihlášení nevratný. Cenu za stravu a ubytování je možné vrátit do 3.4.2025. Poté jen za přepokladu, že za tebe najdeme náhradu. V každém případě nám napiš email na info.missioncamp@gmail.com a vyřešíme to individuálně.
Co když chci odjet dříve a nebýt do pondělí? Dostanu část peněz zpět?
O dřívějším odjezdu nám dej vědět při registraci případně emailem, ať s tím počítáme. Je nám líto, ale tvoje místo platíme za každou noc, nic s tím proto neuděláme. Peníze ani jejich část ti nevrátíme.
Strava & ubytování
Jsem z Žiliny nebo přilehlých obcí, mohu spát doma?
- Pkud již nejsi nezletilý, je ti tedy 18+, můžeš si sehant vlastnní ubytování.
- Pokud jsi nezletilý a chtěl/a bys z konkrétních důvodů přespávat doma, napiš nám email na info.missioncamp@gmail.com a budeme tuto žádost řešit individuální cestou.
Bude k dispozici wifi? Jaké je heslo?
Ano, wifi bude k dispozici. Heslo bude sděleno účastníkům na místě nebo před začátkem akce.
Po kolika lůžkách jsou pokoje? Byla by možnost přidat se k někomu na pokoj s vlastní karimatkou a spacákem?
Pokoje se liší podle typu ubatování. Vše se dozvíš v přihlášce nebo na stránkách Mission Campu v sekci Pro účastníky.
Bude strava veganská?
Ano, bude možnost veganské stravy, ale bude potřeba zaplatit poplatek navíc, protože se jedná o práci a výdaje navíc. Děkujeme za pochopení.
Je strava jen vegetariánská?
Ano, strava na Mission Campu bude pouze vegetariánská.
Dobrovolnictví
Chtěl bych nějak pomoct, zapojit se, co mám pro to dělat?
Perfektní, jsme moc rádi! Můžeš nám napsat na email info.missioncamp@gmail.com. Rádi tě zapojíme do dobrovolnického týmu.
Rád zpívám/hraju na hudební nástroj, mohl bych se někdy přidat k MC Band a zahrát/zazpívat si s nimi?
Určitě ano! Každá píseň od MC Band není vystoupení nebo koncert, ale společné chválení našeho Pána Boha. Zároveň bude v programu vyhrazený čas (asi v neděli večer) pro společné chválení, kde se můžeš přidat a zahrát nebo zazpívat. Mimo to se ti hudební nástroj může hodit i pro některé misijní aktivity.
Nevím co si představit pod “služba” v programu. Mám obavy, jestli to bude “něco pro mě“. Mám se zúčastnit i přes to?
Nemusíš mít obavy. Program byl navržen tak, aby se každý mohl zapojit v oblasti, kde se cítí dobře nebo má nějaký talent. Na Mission Campu bude široká škála služeb, které budou vhodné pro extroverty i introverty. Klíčové je, že každý může najít způsob, jak se zapojit a cítit se užitečný. Navíc budeme rádi, když se společně modlíme za přípravy a průběh služby, protože to je duchovní boj a výzva pro každého z nás.
Program & doprava
Mohu se zúčastnit, i když nemám “real parťáka”?
Ano, určitě můžeš. Chtěli bychom tě ale motivovat, aby sis pokusil někoho najít. Bude to pro vás oba dva, tři, nebo celou mládež daleko požehnanější čas s delším dopadem.
Nerozumím anglicky, bude program česky/slovensky?
Ano, budeme mít tlumočníky.
Bude čajovna, kaplička?
Ano, bude obojí, můžeš se těšit!
Mohu se zúčastnit programu jen v sobotu?
Rádi bychom vytvořili jedinečné prostředí a atmosféru, takže účast jen v sobotu není možná. Výjimka platí pro vedoucí misie a jejich doprovod.
Kdo bude řečník?
Vincent Bujor & Braedan Entermann.
Budou součástí programu skupinky?
Ano. Budeš si ale moci sám určit, jestli se chceš skupinky účastnit.
Bude součástí MC i volný čas?
Ano, chtěli bychom v rámci programu vyhradit i čas, kdy si sám vybereš, jak ho strávíš (rozhovory, hudba, modlitby, pomoc organizátorům, atd.). O to více se budeme snažit, abys na programu byl na čas.
Bude prostor si popovídat s hlavními řečníky?
Ano, určitě. Chtěli bychom tě vyzvat, abys využil jedinečnou příležitost, že budeme mít v Česko-Slovenské unii dva skvělé řečníky! Popovídej si s nimi, modli se, sdílej se, ptej se otázky! Pokusíme se k tomu vytvořit příjemný prostor, třeba v čajovně 🍵. Pokud nevládneš angličtinou oba dva řečníci budou mít v průběhu celého MC ochotné překladatele.
Bude prostor se na MC zase pro něco rozhodnout/zavázat ve výzvě?
Bude. Letos bychom chtěli výzvy rozložit v rámci programu, aby nezůstaly na poslední chvíli a aby s námi mohl Duch svatý pracovat v průběhu celého MC a byl prostor si rozhodnutí promyslet.
V kolik můžu ve čtvrtek přijet?
Registrace začíná oficiálně od 15 hod. Chceš-li nám pomoct s přípravami sálu apod, přijeď klidně dřív. Budeme tam od rána.
V kolik hodin se bude v pondělí končit?
V pondělí program končí snídaní a společným úklidem.
V kolik hodin je večerka? Je vůbec nějaká?
Ano je. Noční klid budeme udržovat v 23:00, večerka pro všechny potom v 00:00.
Chtěl bych, aby rodiče nebo nepřihlášení kamarádi mohli sledovat MC online. Dá se to? Kde najdu link?
Hlavní program bude vysílaný živě na našem YouTube kanálu Mission Camp.
Nevím, v jaké jsem skupince, co mám dělat?
Skupinky má na starosti Štěpán Šustek, obrať se na něj.
Bude MC nějak pokračovat i po Velikonocích?
Ano, výborná otázka! Po skončení Mission Campu budou následovat 3 týdny služby a v sobotu (10.5.) se koná v Ostravě (CASD Ostrava – Mariánské Hory) pokračování Mission Campu. Toto pokračování bude sloužit k tomu, abychom nadále společně sdíleli, jak se nám daří, zpívali a modlili se. Kapacita bude nižší než na MC o Velikonocích, takže se neváhej přihlásit raději dříve než později. Informace k příhlášce obdržíš v průběhu MC.
Bude na pokračování MC v sobotu v Ostravě možnost přespat?
Ano, bude možnost přespat z pátku na sobotu a ze soboty na neděli.
Mám auto a mohu ho vzít. Bude se vám hodit, když ho vezmu?
Určitě ano! Budeme moc rádi. Součástí programu budou některá přejíždění a rádi bychom tě při tom poprosili o spolupráci vzít některé účastníky svým autem. Děkujeme!
Registraci nestihnu včas. Vlak má zpoždění / Něco se mi přihodilo a budu mít zpoždění. Co mám dělat?
V tomto případě kontaktuj prosím Silvu Oselkovou, tel. +420605952414.
Nevím jak se dostat z vlakového nádraží do haly, můžete pro mě přijet?
Informace o tom, jak se dostat na školu, najdeš na www.missioncamp.cz v sekci Pro účastníky.